5 Aralık 2009 Cumartesi

Keyf-i kitap


Hiç okumadım bugün.Sabah erkenden yüzmeye başlayacağım spor salonunun istediği raporu almak için polikliniğe gittim.Ekg, Hepatit B ve idrar testleri yapıldı.Aslında tüm işlemler yarım saatimi aldı ama Ekg için takılan aparat yüzünden göğsüm kan topladı, kan alınan kolum mosmor oldu ve idrarımda lökosit çıktı – yani enfeksiyon- Bir kez daha annemin ve anneannemin her zaman savunduğu ve benim de artık benimsediğim mottoyu hatırladım, doktora sağlam gidip hasta çıkmak!Bugün bütün hafta yapamadığım ev işlerini yapmayı düşünüyordum ama kendimi çok halsiz hissettiğim için onlar da kaldı.Televizyon karşısında uzandım, uyuyamadım da…Neyseki spor salonuna gerekli belgeleri götürüp kayıt oldum ve alışveriş yapabildim de en azından birkaç işimi halletmiş oldum.

Bugün okuduğum yeni bir şey yok dediğim gibi ama en keyifli kitap okuma hallerini düşündüm ve onları paylaşmak istedim.Hani insanın canını kitap çektiren durumlar vardır, onlar işte..

1- Kocaman, şirin bir kupada sıcacık kahve eşliğinde
2- Zarif bir fincanda bol köpüklü Türk kahvesi, çifte kavrulmuş lokum ve su gümüş tepside yanınızdayken
3- Güzel sıcak bir banyodan sonra yatağa uzanıp
4- Ikea’nın süper ergonomik okuma koltuğunda veya berjerde dizine yün battaniye almışken
5- Yağmurlu bir sonbahar günü balkonda toprak kokusunu içinize çekerek
6- İş çıkışında serviste, İstanbul trafiğine takılıp kalmışken
7- Kumsalda sıcacık kumlara uzanıp, dalgaların sesini dinleyerek
8- Sabah yürüyüşünü bitirdikten sonra ağaçlığı bol bir parkta ağaç altı bir banka oturmuşken
9- Beşiktaş’dan Kadıköy’e geçerken manzaraya doyduktan sonra Boğaz havasını içine çekerek
10- Beyazıt Kütüphanesi’nde rahatsız bir sandalye ve soğuk mekana direnerek paltonuza gömülmüşken
11- Uçakta, yerden 10 km. yüksekte, yolculuk mutluluğu ile yükseklik korkusu içinizde çarpışırken

1 yorum:

  1. geçmiş olsun canım cildin çok hassas heralde neden morardıki..
    kış gününde yüzmek harika olsa gerek bizim burda da olsa keşke,:)

    ben hep şömine karşısında çıtır çıtır yanan odunlarda hayal etmişimdr çok seviyorum şömineyi diziler de görüyorum bazen süper ya tabi sade kitap okumak değil,romantik eşliğinde ve kocamınla başbaşa şöminede ohh:)))

    bak gördünmü kitabı attım hemen köşeye fantazi ortam kurdum hehehhe:))

    YanıtlaSil