18 Aralık 2009 Cuma

Hediye Kitap...




Mental Set  Aşağıda belirttiğim 3 kitap yer alıyor bu sette...
1)Ayşe Kulin - Türkan
2)Sunay Akın - Ay Hırsızı
3)Doğan Cüceloğlu - Onlar Benim Kahramanım
+Kitty not defteri ve kalemi




Pulp - Romantik Set  Aşağıdaki 3 kitap da bu ikinci sette...
1)Ece Vahapoğlu -Öteki
2)Nermin Bezmen - Bizim Gizli Bahçemizden
3)Alfonsi Signorini - Çok Gururlu, Çok Kırılgan
+Kitty not defteri ve kalemi


Hediyeleri yorum yazan 2 kişiye göndermek istiyorum.

23 Aralık gece saat 24:00'e kadar yorum yazabilirsiniz.
24 Aralık Perşembe günü kazanan kişileri açıklayıp, bir sonraki gün de hediyeleri kargolayacağım.

Katılmak için izleyicim olmanız, bu konuya yorum yapmanız ve yorumunuzda hangi seti istediğinizi belirtmeniz yeterli.

Sevgilerimle

5 yorum:

  1. ben istiyorum mümkünse..ilk set olabilir mi? mental..

    YanıtlaSil
  2. canım hediyelerin harika.özellikle benim gibi kitap tutkunu biri için en güzel hediyedir kitap..iki sette de çok güzel kitaplar var.bu güzel hediyeler ve kitap seçimleri için seni tebrik ederim.ben romantik yani ikinci seti isterdim.inşallah kazanırım.
    kocaman sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bi paylaşım.
    bende mümkünse şansımı 2.set için kullanmak istiyorum.malum bu aralar kpss çalışyorum biliyosun.pek kitap okumuyorum.ama tekrar okuma keyfime dönmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ufff kaçırmışım:( biraz geç oldu galiba bu blogu keşfetmem :(

    YanıtlaSil
  5. Of of of ammada eski bir post=)
    Kitaplari ve heleki hello kitty 'i gorunce çok uzuldum:(

    YanıtlaSil