18 Aralık 2009 Cuma

Dan Brown - Kayıp Sembol



Uzun zaman oldu yazmayalı, daha doğrusu kitap oku(ya)mayalı.Her gün okumaya alışmış biri olarak epey özledim kitabıma yumulup dünyayı unutmayı.
Okuma listemde epey kitap birikti fakat eşim dün Dan Brown’un son kitabı Kayıp Sembol’ü görüp hediye almış bana.Üstelik İngilizce versiyonunu… Kayıp Sembol Da Vinci Şifresi, Melekler ve Şeytanlar serisinin üçüncü kitabı; baş kahramanı Harvard Simgebilim Profesörü Robert Langdon’ın peşi sıra yine gücü ele geçirmeye çalışan gizemli örgütler, eski çağlardan gelen sembollerle örülü sürükleyici polisiye bir kurgu. Daha önce Dan Brown’un kitaplarını okudum.Bu türün çok meraklısı olmasam da okuyan ve beğenen arkadaşlarımın tavsiyesiyle onlardan ödünç alıp okumuştum.Sürükleyici ve merak uyandıran kitaplardı, umarım bu son kitabı da kış günlerinde okuyup güzel vakit geçireceğim bir kitap olur.

Bu arada düzenli olarak yazmasam da blogları fırsat buldukça takip ediyorum.Özellikle yılbaşı döneminde hediye verme geleneği var anladığım kadarıyla.Ben de daha önce severek okuduğum fakat yeniden okumayacağım bazı kitaplarımı yanlarında ufak sürpriz hediyelerle beraber yeni yıla kitaplarıyla girmek isteyen blogger’lara iletmeyi düşündüm.Hediyelerle ilgili detayları buradan görebilirsiniz.

Rakamlara anlam yüklemek bana çok anlamlı gelmiyor ama yılbaşında tüm insanları içine alan coşku ve iyimserlik yüklü havayı seviyorum.Umarım hepimizi 2010 yılında güzel günler bekler.

Sevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder