11 Ağustos 2010 Çarşamba

Patolojik bir aşkın hikayesi

Pınar Kür daha önce okumadığım bir yazardı.Geçen hafta D&R'da dolaşırken cep kitaplarında 2. kitaba %50 indirim olduğunu gördüm.Yahudi Efendi'yi blogger arkadaşım Gizem'in yorumlarından çok merak ettiğim için hemen aldım, ikinci kitap olarak ilgimi çeken birşey olmadığından mecburen, biraz da dudak bükerek Pınar Kür'ün Bitmeyen Aşk romanını seçtim.



Aşk çok işlenen bir konu, buna rağmen hala en çok merak uyandıran konu.Romanda kitabın kahramanları Nilgün ve Sinan'ın patolojik hale gelen aşkları anlatılıyor.Yazar her iki kahramanın bakış açısıyla detaylı ve derin psikolojik analizler yaparak anlatmış aşkı.Pınar Kür'ün anlatım dilinin akıcılığına ve zenginliğine hayran kaldım.Yaklaşık 600 sayfalık, aksiyondan çok karakter analizine dayalı bir romanı cazip hale getirmeyi başarmış.Öyleki Sinan'ın bir kadın okuyucu olarak inandırıcı bulmadığım zaman zaman isyan ettiğim duygu ve düşüncelerini bile merakla, yutarak, sürüklenerek okudum.


Bu arada bugün Ramazan'ın ilk günü.Bu Ramazan sıcağa rağmen, babamın küçükken elimden tutup gezdirdiği gibi İstanbul'un camilerini, türbelerini dolaşmak, hem bu vesileyle bol bol fotoğraf çekmek gibi planlarım var.Umarım sağlıklı, huzurlu, kalplerimizi yükselten bir Razamazan ayı geçiririz.

Sevgi ve selamlarımla

1 yorum: