19 Nisan 2010 Pazartesi

TANRILAR OKULU - BİTMEYEN KİTAP



Bir arkadaşımın tavsiyesi ile çok merakla almıştım Tanrılar Okulu'nu.Muhakkak oku, ben ikinci defadır okuyorum, süper bir kitap demişti.Aynı merak ve heyecanla okumaya başladım.Ama gitmedi kitap, ilk otuz sayfada tıkandım kaldım.Kişisel gelişim kitaplarını severim oysa, hep bir umutla başlarım okumaya.Belki bu defa hayatın anlamını çözerim veya en azından hayata daha güçlü tutunmayı başarırım diye hevesle okurum.

Tanrılar Okulu'nda Secret'a benzer bir alt mesaj var belki o sıktı, bunalttı beni.Herşeyi bizim zihnimizde yarattığımız hatta ölümün bile biz istediğimiz için gerçekleşebildiğini anlatıyordu benim okuduğum ilk sayfalarda.

Fazla sarmasa da bu blog'da bahsettiğim için okuyup bitireceğim kitabı.Eğer ilk görüşlerimde yanıldıysam muhakkak haberdar ederim sizleri de.

PS:Yarın akşam Oyuncak Müzesi'nde fotoğraf kursuna başlıyorum.Hafta sonu Konya, Adana, Mersin'i içeren kısa bir tura katılıyorum.Bu blog okuduğum kitaplardan bahsettiğim bir alan olsa da bundan sonra kısaca hayatımda olup bitenler; ilgimi çeken geziler, seminerler, kurslar, müzikler, alışverişlerden de arasıra bahsetmek istiyorum.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder