12 Nisan 2010 Pazartesi

Bir şey eksik o da enerji..

En son ne zaman kulağımda gaz bir müzik ile sokaklarda yürüdüm?
En son ne zaman gelecekteki mutlu, başarılı, heyecanlı günlerin hayalini kurdum?
En son ne zaman müthiş bir şevkle yeni çıkan bir kitabı satın aldım, yeni bir filme gittim, yeni bir oyunu görmek istedim?
En son ne zaman kendimi birşey sandım?
En son ne zaman içtenlikle dua ettim?
En son ne zaman içimden hiç kötülük geçirmeden bir insanı dinledim?
En son ne zaman İstanbul'un çok güzel bir şehir olduğunu ve benim bu şehirde yaşamakla ne kadar şanslı olduğumu hissettim?
En son ne zaman Beşiktaş'dan vapurla Kadıköy'e geçtim, boğazı içime çektim?
En son ne zaman kırtasiyeden ihtiyacım olamdığı halde, çocukça bir hevesle kalem aldım?
En son ne zaman İstiklal Caddesi'nde mağazalara girip çıktım?
En son ne zaman şiir okudum, aşka geldim?
En son ne zaman herhangi bir sanatçının bir eserine bakıp, iyiki böyle bir insan yaşamış ve ben onun ürettiği bu eseri görmüşüm, yoksa dünyayı hiç bir zaman bu şekilde algılayamayacaktım dedim?
En son ne zaman yağmur yağarken evde öylece oturup, yağmurun sesini dinleyerek pencereden sokağı seyrettim?
En son ne zaman müzikle coşarak giyindim?
En son ne zaman aynada kendime baktım ve kendimi gördüğüme sevindim?
En son ne zaman kendimi dünyanın başka bir şehirinde yaşarken hayal ettim?
En son ne zaman dünyanın güzel bir bahçe olduğunu düşündüm?



Çok uzun zamandır yukarıdakileri yapmamış olabilirim.Ama biliyorumki aslında gerçek ben buyum, bütün bunları yaşamadan mutlu olmam mümkün değil.Yeniden mutlu olma zamanı gelmedi mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder