30 Kasım 2009 Pazartesi

Merhaba...

Herkesin bir alışkanlığı vardır, kimi müzik dinlemeden duramaz, kimi insan modayı takip eder, bazıları teknoloji meraklısıdır; ben de okurum.Boş zamanlarımda da değil üstelik, işlerimi bırakıp okurum, sanki asli işim aldığım kitabı bir an evvel bitirip sonunu bulmakmış gibi okurum.Fena da bir huyum vardır, pek iyi/kötü kitap seçmem, herşeyi okurum.İçlerinden hayatımda iz bırakanlar olur fakat ertesi sabah unutup gittiğim hikayeler,romanlar, kişisel gelişim kitapları da çoktur.Yine de şuna eminim, insan her okuduğu kitaptan birşey öğrenir, bazen ne öğrendiğini bilmez, irdelemez ama muhakkak birşeyler öğrenir.
Bu blog, 'okuma' halimi gözlemlemek, okumalarımdan neler öğrendiğimi, neler biriktirdiğimi, hangi kitapları neden başka insanlara tavsiye edeceğimi veya etmeyeceğimi yazmak/paylaşmak isteğimle doğdu.
Her hafta ortalama bir kitap bitirdiğimi göz önünde bulundurursak, her hafta sizlerle okuduğum bu kitabı paylaşmayı planlıyorum.Arada vakit buldukça, hayatımda iz bırakan klasik olarak tanımlayabileceğim kitapları yeniden okuyarak, ufak 'flashback'ler de yapacağım.

2 yorum:

  1. aramıza hoşgeldin,ne güzel kitaplarla ilgili bir paylaşım olucak sanırım,kitap okumayı çok severim ama benim ilgimi çekmesi lazım cezbetmesi lazım çünkü çok çabuk sıkılıyorum hemen bırakıyorum,tavsiyelerine ve önerdiğin kitapları takip edicem,çok da şakır şakır kitap okuyan biri değilim inşallah sayende onuda ediniriz..sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler, yorumu yeni gördüm, acemilik işte :)) Umarım hem eğlenceli hem yardımcı olacak yazılar yazmayı beceririm.Sevgiler :)

    YanıtlaSil