14 Haziran 2010 Pazartesi

I want to break free !

Akşam çıkışta çoktandır merakla beklediğim Sex and the City 2’yi izlemek için sinemaya gittim.Beklentim güzel kıyafetler, matrak hatunlar ve ilişkileri, eğlenceli vakit geçirmek ve kafa dağıtmak olunca filmi beğendim diyebilirim.Tabiki dizinin tadını alamıyorsunuz ama dediğim gibi özellikle kızkıza eğlenceli vakit geçirmek için gidilebilir.



Fakat filmin bir yan etkisi var; salondan çıktıktan sonra özellikle gittiğiniz sinema salonu alışveriş merkezindeyse mağaza mağaza dolaşıp çılgınca alışveriş yapasınız geliyor.

Ben de bu çılgın ruh haliyle epey mağaza dolaştım, neyseki tatil öncesi paramı fazla harcamamam gerektiği konusunda kendimi başarıyla ikna ettim, sadece tek bir parça alarak bu krizi atlattım.(Maltepe Carrefour AVM’ye yakın olanınız varsa Y-London mağazası kapanacağı için müthiş bir indirim var, mutlaka gidip bir bakın derim. Yazlık elbiseler, pantolonlar, t-shirtler 5-10-15 TL gibi komik fiyatlara satılıyor.Ben de yazın plajda giymek için şeker pembesi üstü straplez koton kumaştan bir tulum aldım.Eve gelip denediğimde o kadar sevdimki keşke bir başka rengini daha alsaydım diye hayıflandım.)

Bu arada evde okunmayı bekleyen kitaplar çoğaldı.İçlerinden birkaçını tatilde yanıma alıp, plajda okumak için bekleteceğim, mümkünse politik, tarihi, felsefi şeyler okumak istemiyorum ve eğer mümkünse tatil boyunca tv –özellikle haber bültenleri- seyretmek de istemiyorum.

1-İclal Aydın - Kağıt Kesikleri
2-Ahmet Ümit – İstanbul Hatırası
3-Aslı Erdoğan – Taş Bina ve Diğerleri
4-Jane Green – Bay Belki
5-Thomas Hardy – Çılgın Kalabalıktan Uzakta
6-Erhan Afyoncu/Ahmet Önal – Askeri İsyanlar ve Darbeler
7-Grutchen Rubin – Mutluluk Projesi
8-Albert Bernstein – Duygusal Vampirler


Ve itiraf etmek gerekirse tatilden daha güzel olan şey fonda Queen'den I want to break free dinleyerek plajda dinlenecek şarkılar için playlist yapıp, okunacak kitapları seçmek ve valiz hazırlamak...

1 yorum:

  1. sex and the city ye gttigimde banada aynı şey oldu hemen alışveriş yapmak istedim filmden çıkarken hoş bir tebessüm bırakıyor suratında insanın ben begendim mekanlar kıyafetler başarılıydı

    YanıtlaSil