25 Aralık 2009 Cuma

Bir hafta nasıl geçti?

Bugün Dan Brown’ın Kayıp Sembol’ünü nihayet bitirdim(İngilizce okuyunca ister istemez yavaş okuyorum).İş çıkışlarında, İstanbul trafiğinde geçirdiğim saatlerde severek, sürüklenerek okudum.Bu türü seviyorsanız kesinlikle tavsiye ederim.Kitabın son bölümündeki felsefi sorgulamalar da ilgi çekiciydi.Sanırım yazar felsefi ve dini sorgulamalar sırasında, okuyucunun bilinçaltına kendi din felsefesiyle ilgili bazı mesajlar vermeye çalışmış; sonuçta kitlelerin okuduğu bir kitap, mevzularla ilgili derin bilgisi olmayanları etkilemek için yazarın da bunu kullanması gayet normal.Okuyucu olarak, her şeyi merak eden ve araştıran fakat her anlatılanı mutlak doğru olarak kabullenmeyen bir tavır geliştirmek en doğrusu olacaktır.

Bu arada güzel bir site buldum, ücretsiz olarak e-kitap indirebileceğiniz gayet kullanışlı ve faydalı bir site www.iskenderiyekutuphanesi.com .Dünya klasiklerinden, romanlara, ekonomiden psikolojiye pek çok tür kitaba ücretsiz ve hemen ulaşmanız mümkün.Site ekonomik bir kaygı gözetmeden sadece okuyucuların kitaplara kolaylıkla ulaşabilmesi maksadıyla yapılmış.Girin bir göz atın derim.

Bu hafta sonu okumak için Gülse Birsel’in yeni kitabı Velev ki Ciddiyim’i aldım.Kafamı rahatlatacak bir şeyler okumaya ihtiyacım var, şiddetle…

4 yorum:

  1. Ne kadar güzel bir yermiş burası, çok sevdiğim kitaplara bu sayfalarda rastlamak güzel. Adresini "ceyt" in sayfasında gördüm, aldığı hediye kitaplara ne kadar sevindiğini anlatıyordu. Kitap sever birini görünce ziyaret edeyim dedim. Harika birşey değil mi okumak, bazen kaptırıp gidiyorum okurken, akışında ben de birlikte yaşıyorum herşeyi. Bir kitapları bir de elişi malzemelerini gördükçe aklım gidiyor, her ikisinden de ucuz bulduklarımı kapıyorum, malum emekliyiz ya :)) Takipteyim artık...

    YanıtlaSil
  2. hediye kitap kampanyanı kaçırmış olmam benim için büyük talihsizlik..ilerde yine yaparmısın ki:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba canım..e kitap paylaşımı için teşekkür ederim:)Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. blogunu izlemeye aldım canım.e kitap için benden de bi tavsiye www.avaxhome.ws .burda cosmopolitan gibi dergiler ve ders kitapları da var.yazılarını bekliyorum:)

    YanıtlaSil